ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Αποστολές

Προσπαθούμε να αποστέλλουμε όλες τις παραγγελίες αυθημερόν εφόσον έχουν καταχωρηθεί και εξοφληθεί μέχρι τις 15:30. Παραγγελίες με τρόπο εξόφλησης την Αντικαταβολή θα επιβεβαιώνονται τηλεφωνικά πριν την αποστολή τους.Παραγγελίες καταχωρημένες μετά τις 15:30 ή Σαββατοκύριακα ή αργίες αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Διαδικασία Παραγγελίας

Εισάγετε στο Καλάθι Αγορών τα προϊόντα στις επιθυμητές ποσότητες και επιλέγετε Ολοκλήρωση Αγοράς.

Η παραγγελία ολοκληρώνεται σε 2 βήματα:

Στο 1ο βήμα επιλέγετε την διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας καθώς και το τρόπο αποστολής.

Στο 2ο βήμα επιλέγετε την διεύθυνση τιμολόγησης της παραγγελίας καθώς και το τρόπο πληρωμής από τους παρακάτω:

  • Αντικαταβολή (Μόνο Μετρητά).
  • Πιστωτική Κάρτα (Visa, MasterCard, American Express).
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (Η εξόφληση προηγείται πάντα της αποστολής).

Αν θέλετε να πληρώσετε με Αντικαταβολή έχετε υπόψη σας ότι κατά την επεξεργασία της παραγγελίας θα υπάρξει τηλεφωνική επιβεβαίωση πριν την αποστολή της.

Αν πληρώσετε μέσω πιστωτικής κάρτας, συμπληρώστε τα στοιχεία στη φόρμα που σας δίνετε.

Αν θέλετε να κάνετε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, αφού ολοκληρωθεί η παραγγελία σας καταθέστε στην τράπεζα της επιλογής σας το ποσό των προϊόντων που αγοράσατε και ανεβάστε στην φόρμα που σας δίνεται το αποδεικτικό της κατάθεσης ή εναλλακτικά μπορείτε να στείλετε το αποδεικτικό, είτε με e-mail στο sales@fibair.gr είτε με fax στο 2118007004. Η παραγγελία θα αποσταλεί μόνο όταν τα χρήματα της κατάθεσης εμφανιστούν στο λογαριασμό μας.

Ολοκλήρωση Παραγγελίας

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα):

Η παραγγελία σας καταχωρήθηκε με επιτυχία!

Σας ευχαριστούμε που μας επιλέξατε για τις αγορές σας!

Στο email που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας, σας έχει αποσταλεί ένα αυτοματοποιημένο email με όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας.(παρακαλούμε ελέγξτε το email σας).

Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας από το τμήμα ηλεκτρονικών αγορών της Citiwave Systems Ε.Π.Ε., θα λάβετε το δεύτερο και επιβεβαιωτικό email.

Η κατάσταση της παραγγελίας, ο αριθμός φορτωτικής και οι λεπτομέρειες μεταφοράς αποστέλλονται με email σε πραγματικό χρόνο.

Οι αποστολές γίνονται με την μεταφορική ACS courier (τηλ 801 500 1111 )

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η Citiwave Systems Ε.Π.Ε. δεν επεξεργάζεται ούτε αποστέλλει παραγγελίες τα Σαββατοκύριακα. Παραγγελίες που δεν έχουν αποσταλεί μέχρι το μεσημέρι της Παρασκευής θα αποστέλλονται το πρωί της Δευτέρας. Δεν ευθυνόμαστε για πιθανά διαφυγόντα κέρδη / πωλήσεις σχετικά με τις αποστολές.

Διαθεσιμότητα

Το σύστημα δέχεται παραγγελίες μόνο σε διαθέσιμα προϊόντα.

Εάν κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο ή δεν είναι διαθέσιμο στην επιθυμητή ποσότητα, το σύστημα δεν θα επιτρέψει την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Εάν κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο και δεν υπάρχει ενδεικτική ημερομηνία διαθεσιμότητας σημαίνει ότι δεν γνωρίζουμε πότε θα είναι διαθέσιμο. E-mail με ερωτήσεις διαθεσιμότητας θα παραμένουν αναπάντητα.

Κόστος μεταφοράς

Το κόστος υπολογίζεται κατά τη διαδικασία της ολοκλήρωσης της αγοράς πριν από οποιαδήποτε οικονομική υποχρέωση, και εξαρτάται από το συνολικό βάρος.

Τα μεταφορικά είναι δωρεάν όταν η πληρωμή γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και το ύψος της παραγγελίας ξεπερνά τα 50€.

Υπ' όψιν: Σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές στην Ελλάδα (περιοχές με απομακρυσμένο σταθμό εξυπηρέτησης της εταιρείας ταχυμεταφορών ή χωριά με δυσκολία πρόσβασης) η αποστολή μπορεί να είναι αδύνατη ή να χαρακτηρίζεται ως απομακρυσμένη/δυσπρόσιτη.

Η πανελλαδική αποστολή προϊόντων δεν αφορά περιοχές που χαρακτηρίζονται απομακρυσμένες / δυσπρόσιτες. Σε τέτοιες περιπτώσεις η αποστολή γίνεται με παραλαβή του δέματος από εσάς στο πλησιέστερο γραφείο εξυπηρέτησης της μεταφορικής της περιοχής σας.

Επιστροφές προϊόντων

Μπορείτε να προχωρήστε σε έκδοση RMA από το: Ο λογαριασμός μου / Προβολή των παραγγελιών μου. Επιλέξτε την αντίστοιχη παραγγελία και μετά το link: [Επιθυμείτε να επιστρέψετε αυτό το προϊόν;] Στη συνέχεια ακολουθείστε τις οδηγίες του συστήματος.

Επιστροφές για Επιστροφή Χρημάτων, Πίστωση Καταστήματος, ή Επισκευή πρέπει να παραλαμβάνονται μέσα στο χρονικό περιθώριο το οποίο αναφέρεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος.

Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία με το αντίστοιχο λογισμικό, τροφοδοτικό, καλώδια, και οτιδήποτε άλλο συμπεριλαμβάνεται στην αρχική συσκευασία. Σε άλλη περίπτωση η επιστροφή δεν θα γίνεται αποδεκτή.

Οι κωδικοί RMA ισχύουν για 15 μέρες.

Προϊόντα τα οποία δεν μπορούν να επισκευαστούν από το Τεχνικό μας Τμήμα αποστέλλονται στον κατασκευαστή για επισκευή / αντικατάσταση. Ο χρόνος επιστροφής βασίζεται στους όρους Επιστροφής του Κατασκευαστή.

Παρακαλούμε συσκευάστε το προϊόν κατάλληλα και σε ασφαλή συσκευασία. Εάν δεν είστε βέβαιοι για τον τρόπο συσκευασίας συμβουλευτείτε μια μεταφορική εταιρεία. Προϊόντα τα οποία επιστρέφονται σε ανεπαρκή συσκευασία δεν θα γίνουν αποδεκτά και θα ακυρωθεί η Εγγύηση. Παρακαλούμε σημειώστε τον αριθμό RMA στις τρεις πλευρές του κουτιού πριν την επιστροφή του.

Παρακαλούμε επιστρέψτε το προϊόν με μεταφορική της επιλογής σας λαμβάνοντας υπόψη ότι τα έξοδα της αποστολής βαρύνουν τον αποστολέα. Λάβετε υπόψη ότι ένα ελάχιστο ποσοστό 5% ή 5,00 Ευρώ ως Κόστος Επαναποθήκευσης θα αφαιρείται από όλες τις επιστροφές προς Επιστροφή Χρημάτων / Πίστωση Καταστήματος.

Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται σε υπηρεσίες.

Ακύρωση Παραγγελίας

Για να ακυρώσετε μια παραγγελία, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω τηλεφώνου, ώστε να σας δώσουν περισσότερες πληροφορίες. Παραγγελίες οι οποίες έχουν ήδη αποσταλεί, χρεώνονται με 15% Κόστος Επαναποθήκευσης συν τα έξοδα αποστολής.